FAQ & KONTAKT
Vi følger moden og opdaterer derfor løbende vores sortiment med de nyeste trends. Mangler du inspiration, så tjek kategorien INSPIRATION eller gå på Instagram @Grebet.dk
Her på webshoppen finder du over 400 forskellige greb og håndtag til køkkenlåger, skabslåger, skuffer m.m.
Har du allerede forborede huller i dine låger, så husk at tjekke at c/c-målet matcher (c/c-målet er afstandene mellem skruehullerne).
Hos os får du ikke blot de køkkenbeslag og køkkengreb, du ønsker dig. Du får også en god serviceoplevelse, gode priser og hurtig levering med i købet.
- Vi har ingen fysisk butik
-
Grebet.dk sender 99 % af alle ordrer allerede i løbet af 1-2 hverdage efter, at bestillingen er afgivet. Du modtager derfor typisk din ordre indenfor 5 hverdage, ofte allerede efter 2 hverdage.
Vi tilbyder levering med DAO og Bring. Rettidig levering forudsætter dog at Disse overholder leveringen. Såfremt der opstår forsinkelser hos DAO eller Bring, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
- Hvis du har forudbestilt en vare, vil pakken blive sendt til dig, så snart din vare er på lager.
- Vælger du at benytte dig at "gratis levering" vil din pakke blive sendt til en pakkeshop. Ønsker du din pakke sendt til din private adresse, så skal du vælge dette og betale eventuelle omkostninger forbundet hermed.
Varer kan returneres i overensstemmelse med følgende aftale:
Her hos Grebet.dk giver vi vores kunder en fortrydelsesfrist på 14 dage, gældende fra den dag, kunden har modtaget sin vare. Ønsker kunden at fortryde sit køb, skal Grebet.dk orienteres herom inden for de 14 dage. Det er altid kundens pligt at returnere varerne i samme stand og i samme mængde, som de blev leveret. Derfor accepterer Grebet.dk ikke returnering af varer, der enten er beskadigede eller ikke er fuldtallige. Eksempel: Køber kunden 25 stk. glas greb, men kun har mulighed for at returnere de 20 stk., er det ikke muligt at returnere varen. Årsagen er, at leverandørerne kun accepterer den fulde mængde, dvs. en samlet ordre.
Er et givent produkt omfattet af en længere fortrydelsesret end de 14 dage, er dette angivet under det enkelte produkt.
Eventuelle omkostninger i forbindelse med returnering af varer skal betales af kunden.
Følgende adresse anvendes ved returvarer:
Grebet.dk, Gadekærsvej 28, 9280 Storvorde
Ikke afhentede returpakker
Der fratrækkes 99 kr. pr. pakke, som kommer retur til os, hvis de ikke er afhentet i en pakkeshop. Dette for fragten retur til os, plukning og indpakningen. Ønskes pakken gensendt fratrækkes ikke 99 kr., men man betaler 99 kr. pr. pakke for en ny forsendelse. Ved større forsendelser/pakker hvor Grebet.dks udgift med forsendelserne er højere end 99 kr. fratrækkes Grebet.dks faktiske transportudgifter til pakkeshoppen og retur fra pakkeshoppen. Ikke afhentede pakker, hvor kunden ikke har fået besked via sms eller mail, er kunden eget ansvar, da det fx. kan være kundens opsætning af computer eller telefon som forårsager dette. Der må kunden tage kontakt til DAO / Bring.
Pakke som kommer retur pga. fejl fra kunden eller hvis kunden har nægtet modtagelse eller ved omadressering
Hvis en pakke kommer retur eller omadresseres pga. fejlindtastede data af kunden under ordreafgivelse fx forkert postnummer, emailadresse, telefonummer, vejnummer osv, eller der er nægtet modtagelse af kunden af en intakt, vil blive gensendt, hvis kunden betale den ekstra fragt, som er blevet pålagt Grebet.dk. Dvs. fragtgebyret ud til kunden og retur til os. Ønsker kunden ikke ordren gensendt fratrækkes også den ekstra fragt, som er blevet pålagt Grebet.dk for de 2 fragter ved tilbagebetaling af købsbeløbet. Ved omadressering skal kunden selv betale den ekstra udgift som pålægges Grebet.dk pga. fejlen.
Ifølge købeloven har man som forbruger 2 års garanti, hvilket indebærer, at man kan få varen repareret, ombyttet eller få pengene refunderet. Påvises der fejl ved et givent produkt, kan kunden få refunderet en del af købssummen. Det skal dog fremgå tydeligt, at der er fejl eller mangler på produktet, førend man kan udnytte ovennævnte muligheder.
Ved eventuelle fejl eller mangler vedrørende produkter fra Grebet.dk skal dette meldes inden for en rimelig tid, efter at fejlen opdages. Det er kundens ansvar at påpege fejlen og forklare, hvordan denne er opstået. Opdager kunden en fejl eller en mangel, skal vedkommende kontakte Grebet.dk hurtigst muligt. Generelt kan man kun foretage en reklamation ved fejl, der er opstået inden for to år efter, at varerne er blevet leveret.
Hvis man som kunde ønsker at klage over et produkt, kan dette ske det ved at kontakte os på grebet@outlook.dk.
Det er muligt at returnere produktet til adressen:
Grebet.dk, Gadekærsvej 28, 9280 Storvorde
Sikkerheden på Grebet.dk er i topklasse. Al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår, så det kun er NETS, der har adgang til dine data. Vi indhenter kun persondata i de tilfælde, hvor dette skulle være relevant for os, og vi vil kun indhente persondata, hvis det er relevant for din aktivitet hos butik Grebet.dk Ved indsamling, behandling og anvendelse af dine persondata overholder vi altid alle relevante lovbestemmelser. Vi vil kun opbevare dine persondata, så længe vi enten er pålagt en juridisk forpligtelse hertil, eller så længe det er relevant for den hensigt, hvormed de blev indsamlet. Oplysninger vi indsamler Hvis du ønsker at købe og modtage et produkt fra os, har vi brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre handlen og for at kunne tilbyde dig vores services. Vi kan indhente oplysninger som f.eks. navn, e-mailadresse, postadresse, leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse), telefonnummer og betalingsoplysninger. Grebet.dk indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende:
Behandlingsgrundlag og formål Dine almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter vi for at kunne levere det produkt, som du har købt hos os. Din e-mailadresse indhenter vi for at kunne sende dig en ordrebekræftelse samt en leveringsbekræftelse.
Når du betaler for dit produkt indsamler vi dit navn, dine kortdata og IP-adresse. De oplysninger, der indsamles i forbindelse med betalingstransaktionen, anvendes og gemmes kun til betalingsafvikling og opfyldelse af den indgåede aftale. Bemærk venligst, at dette ikke skal forveksles med at du aktivt kan vælge at din browser gemmer dine betalingsoplysninger. Hvis du under registreringsprocessen eller på vores hjemmeside har givet os dit samtykke hertil, bruger vi din e-mailadresse til udsendelse af et nyhedsbrev. Du kan til enhver tid til- og afmelde dig nyhedsbrevet. Alle nyhedsbreve indeholder også et link til afmelding. Hvis behandling af persondata er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde samtykket.
Hvis du ikke ønsker at opgive de persondata, som er påkrævet for at gennemføre et køb af et produkt, vil du desværre ikke have mulighed for at købe produkter af os på vores hjemmeside.
Dine oplysninger (undtagen din e-mailadresse, hvis du har givet samtykke til behandling heraf med henblik på modtagelse af tilbud) vil blive slettet når dataen ikke længere ses som værende brugbar. Dette kan f.eks. være når tidsfristen for at reklamere på en vare er overskredet. Andre modtagere af personoplysninger Vi sælger ikke dine persondata til tredjemand, og vi overfører ikke dine persondata til tredjelande. Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma (DAO eller Bring) med henblik på levering af dine indkøb. Hvis du vælger at anmelde vores hjemmeside, vil dit navn og din e-mailadresse blive overført til anmeldelsessiden. |
Venlig hilsen
Sarah Keller
Grebet.dk
CVR: 34314063